Man vet att..

..det här med cocktails,och framförallt bitters i cocktails,har slagit igenom på bred front när Hennes och Mauritz heminredningsavdelning har kökshandukar med bilder av snygga ”gamla” bittersflaskor bl.a. gentia (som är en av ingredienserna i Angostura aromatic bitter om man ska tro den Angostura-flaska jag håller i handen). Jag tycker att de är snygga men vet inte vad jag skulle ha dem till. Bitters är fortfarande bättre i drinkar än på handdukar. Dessutom har jag kökslinne så jag kan bada i det tack vare en förutseende Mamma.

Bilder ifrån HM:s hemsida.
-SG
Kommentera

