Mer julklappstips..

Det har varit en lång helg och helt utan internet blev den också. Ber om ursäkt för avbrott i bloggandet.

När jag nu återvänder till cyberspace såg jag att en av mina favorittidningar Anthology magazine hade lagt ut ett jul-specialnummer med julklappstips,mat och dekoration. Läs det här.

Utöver det hade de lagt ut ett pysseltips om en pinata som ser ut som en gran. Eftersom det är mexikanskt tema på julen i det här hemmet så passade det som hand i handske. Jag ska ge mig iväg och köpa frigolitkulor och papper på en gång(när jag är klar med måndagsstädningen).

-Suss

Kommentera

