Nytt år,nytt jag

Efter att ha städat klart satte jag mig vid datorn för att surfa runt efter inspiration till garderob,blogg och matlagning. Istället hittade jag detta  på en trevlig amerikanskas blogg.

Hårfagra löften för 2012

Efter att ha klippt mig kort i Maj så har jag återigen blivit ”långhårig”. Inte lika långt som det var förvisso men en frisyr med möjligheter,som jag borde utnjuta mer. Var inte det hela poängen med att jag klippte mig?

Alla löften på hennes lista är inte applicerbara på mig men de som är det borde jag ta fasta på. Imorgon är det jag som går ner i källaren och letar efter mina gamla spolar. Ny locktång/plattång står redan på min inköpslista och när det finns i badrummet kommer det nog att ”piffas” mer. Och precis som Kate behöver jag mer clips,hårspännen och kanske en kam eller två. Diadem?

Mitt andra nyårslöfte gäller mina outfits: tagelskjorta och svångrem. Jag kommer säkert spendera pengar det här året också men på faktiska saker inte bara Highlife…

-Suss

Kommentera

