Sorelle Espressobar

Jag åt andra frukost på Sorelle espressobar(ja,jag är en hobbit). Jag har hört bra saker om det från Herr S samt tittat in nyfiket när det varit stängt(vilket det varit när jag gått förbi). Det kom snöblandat regn ifrån himlen utanför men på Sorelle var det varmt och gott. Den trevliga baristan hade ett stort leende på läpparna som lyfte humöret lika bra som solsken.

Utmärkt kaffe(vilket man inte kan få nog av), massa annan god dryck som färsk juice och italiensk läsk samt mackor; stora för de hungriga och små för de som bara är lite sugna.

(den närmast kameran är mycket mindre än den längre bak,vilket inte riktigt framkommer på bilden). De hade croissanter och andra sötsaker men de höll jag mig ifrån. Laktosfri mjölk till kaffet finns.  Hit kommer jag gå fler gånger,helt klart. Speciellt nu när jag vet deras öppettider.

Sorelle Espressobar

Fridhemsgatan 15

öppet Må-Fre 07-17,Lör-Sön 09-17.

-Suss

Kommentera

