Summa syrénum

Det är med stor sorg som jag meddelar att typ alla mina syrén experiment gick åt skogen. Försöket till en syrén och bergamottbitter får stå ett tag till men de övriga blev inge vidare tyvärr. De smakr inte illa men inte så mycket syrén heller. Nästa år kanske jag ska hålla mig till syrénsaft, som jag har recept på och inte flyga fritt. Frances Bishell hade ingen tur hon heller, och i år var syrén säsongen kort. Det finns inga chanser till nya försök förräns nästa år.

-Suss

Kommentera

