Salt Söndag;

Tack vare nyfunnen populäritet så dyker det upp mycket nu lakrits i butikerna; för sig själv eller i kombination. Som en tjänst till allmänheten så kommer jag test-äta mycket av det. Jag sprang på det här i veckan.

Någon annan som provat?

Jag är inte nöjd. Problemet är att jag inte är särskilt förtjust i delicatobollar. Kan bero på att jag åt dem till frukost under typ ett år i gymnasiet. Sen dess har jag hållt mig till dammsugare. Kanske en arraksboll.

Idén är bra. Choklad och lakrits är som ler och långhalm i min gom. Jag ville ha mer turkisk peppar, inte bara ett lager utanpå en stor delicatoboll(som inte smakar tillräckligt med choklad om jag får säga min mening).

-Suss

 

Kommentera

