List-otyg&Lakrits-betyg

Jag verkar inte kunna rå på spotifys oönskade låt-tillägg när jag länkar(John Mayer?! Why you hate on me spotify?). Det bästa sättet för er att kunna skaka både rumpor och drinkar är att i era spotify-konton söka på ”Artfulreader”. Väl där så ligger ”drinklistan” överst så det är bara att prenumenera. Jag kommer fortsätta lägga till låtar där allteftersom det blir tisdagsdrinkar på bloggen; det blir en spännande blandning både i öron och glas.

Noterade att Fr. A gjorde detta redan innan jag föreslagit det. Grymt smart den där bruden…

Jag har försökt att kompensera min teknik-inkompetens med lakrits.

IMG_0791Det gick inte riktigt, men det var delvis riktigt gott. Jag äter mig långsamt igenom Lakritsrotens sortiment. Givetvis i allmänhetens tjänst.

-Djävulskt salts ”Djöflar” smakar alltid bra.

-Molle salmiakkola var sådär. Det finns en finsk choklad-salmiakfudge som är godare.

-Salmiak-creme var mer gala/nöt-krämsnostalgi  än gott.

-Varken Yankee(för lite lakrits) eller den isländska chokladen med lakritsrem kommer jag köpa igen.

-Suss

Kommentera

