Den här vore något…

Det är måndag och som alltid på måndagar städar jag. Beslöt mig för att damma allt på drinkvagnen(hur tänkte jag där?). Den behöver rensas. Det är köpstopp både på glas(framförallt glas) och sprit tills det blir vår. Under tiden drömmer jag om något större.

5881698960_98568e0cc4_oEller kanske bara en garderob i mixologins tjänst?

Via Lonnymag.com
Via Lonnymag.com

Så här minimalistiskt kommer det aldrig bli:

via RDuJour.com

2 reaktioner på ”Den här vore något…

    1. Tyvärr inte på rak arm. Och om jag visste det skulle jag köpa det själv ;). Mitt bästa tips är auktioner på bra auktionshus samt nån antikhandlare som ägnar sig åt 1900-tals möbler och konst.

Kommentera

