skummar topp-skiktet

Det har varit en lång och jobbig vår. Mer än vanligt. Vissa saker har inte varit prioritet. Typ vissa bloggar. Nu när arbetsbördan lättat och jag kan se semestern på horisonten har jag börjat komma ikapp med läsningen.  Det blir en del skummande. Ett par av de saker jag gillar so far..

Den här drinken på ”The lovelist” verkar god. Jag kan relatera till det här ”dricka som en man grejen”. Amaro Montenegro är en favorit och står på inköpslistan inför nästa Italien-resa(när det nu blir). Och ska vi prata om smarriga drinkar så vill jag ställa mig upp och säga” Hej!Jag heter Suss och jag gillar pina coladas”.  Tydligen tycker vissa att den kan bli bättre. Nice try Maddow, men Martha Stewart har gjort det redan. Faktum är att hon är grym på kokosdrinkar full stop.

Sen hittade jag en liten lista med spännande bitters. Några har jag men mycket vill ha mer.

Nu ska jag unna mig lite böcker och ett nytt mobilskal.

Laters!

-Suss

Kommentera

