So Long, Adieu, Auf Wiedersehen

Jag har inga fler julklappstips att bjuda på. Hoppas att något av det jag rekommenderat varit till hjälp. Nu tar jag jullov och återvänder till cocktail-bloggandet 7/1 2014. Tills dess kommer jag att ägna mig åt cheesy julmusik, att läsa Jad Adams ”Hideous absinthe-a history of the devil in the bottle”, den här artikel på Into the gloss om parfymer som luktar som olika spritsorter och äta pepparkakor så att jag blir snäll. God jul och Gott nytt!

-Suss

Kommentera

