Reads in review: The internet

Jag försöker komma ikapp med min läsning.  Hittade den här artikel på NYT om varma drinkar; jag är alltid för. Eftersom jag har hibiskusblad hemma så kanske jag ska gör ett försök på den första av de två.

Vill även passa på att rekommendera tumblr ”Efter jobbet” för bra drink och mat-inspiration.

Om man är mer lagd åt bloggar av typen livstil/kvinna så kan jag tips om Sophie Dahls hemsida. Jag gillar hennes kokböcker så det blev att lägga till den till bokmärkesraden. Bra efterätter och vackra blommor ger ofta inspiration till cocktails.

-Suss

Kommentera

