Mycket vill ha mer…

Update: Nån la ut klippet på youtube och via det lyckades jag bädda in det.

Ok.Ok.Ok. Jag har i ärlighetens namn fyra drinkvagnar. Vilket kanske är onödigt många men de var billiga och hemlösa trots att de var så fina. Nån måste ge dem ett hem. Och i ärlighetens namn så är de bra att möblera med: en för flaskorna, en i badrummet för handdukar och smink, en i hallen som bord och sen står det en på landet med massa blommor på.

Detta hindrar mig inte från att girigt titta på fler. I det är korta lilla klippet  med Sarah Jessica Parker som jag hittade på Vogue.com ser vi en snygg trevånings full med godsaker i bakkgrunden när de sitter i vardagsrummet.

Det vi ser av hemmet tilltalar mig i allmänhet. Böcker,jordglober,mysig soffa och stora doftljus. Det är min personliga dröm att kunna ha ett pingisbord inomhus. Jag älskar att spela pingis. Jag är usel på det men spelar ändå. Och förlorar med gott humör.

-Suss

Kommentera

