One of them round-up thingies

-Jag fick en länk skickat till mig av en vän som bevakar mina intressen: en schematisk skiss över konstruktionen av cocktails. Jag vet att Imbibe la ut den häromdagen men om någon missat denna pärla så hittar ni den här.

-Som en motpol till den; en schematisk skiss över hipster-mixologi som ni hittar här.

-Om man ska till London/är där så hittar ni en guide till fantastiska Negronis här (rosenblads infuserad Negroni? Marry me!)

-Jag gillar Lapsang-te och kan tänka mig glass. Testade en grej som jag sett på nätet, nämligen en ”Lapsang Affogato”. Ni hittar instruktioner här. Jag är inte helt övertyga men täker ge det ytterligare ett försök.

-Suss

Kommentera

