Everybody loves Raymond: Epilog eller episkt fail?

Det blir lite tjatig här på slutet. Jag har väntat med rapport/experiment in i det sista med en del drinkar för att försöka hitta lösningar på problemet ”ingredienser görs inte längre”. Ibland är det lätt(Rubinosa=old tom sloe gin) ibland blir det svårt. 

Eftersom det verkar som Cordial-Médoc kommer återkomma på marknaden så kanske det blir en epilog till mitt projekt men för närvarande så kastar jag in handduken när det gäller följande drinkar.

-Carmen

-Cheer Up

-Dragonen

-Umberto

129 down,6 to go( ett snabbt bläddrande i Lindgrens bok får mig att tro att jag gjort ett räknefel någonstans…)

-Suss

Kommentera

