Adjöss och tack för allt!

Här har det inte hänt något på ett tag och det kommer inte göra det heller. Skrivlusten flög sin kos och kom aldrig åter. Det är lika bra att att avsluta på riktigt istället för att bara tyna bort.

Är inte helt klar med mitt projekt men så kan det gå; jag vill och måste lägga min tid och energi på annat.

Det var kul så länge det varade. Alla läsare ska ha tack för den tid som varit. Hoppas jag kunnat bidra med något. Jag önskar er alla lycka och goda cocktails i framtiden.

Kram

Suss

3 reaktioner på ”Adjöss och tack för allt!

  1. Ett senkommet tack även från mig.
    Skattemyndigheten berättade för mig att Raymond Lindgren, vars cocktailbok du har bloggat om, fortfarande lever. Vet du om han har läst om din noggranna genomgång av hans magnum opus?

Lämna en kommentar